Fönsterbrädor och kakel

Det händer saker när man är borta...
Mika hade gjort ursnygga fönsterbrädor i sovrummet när jag var borta. Nu håller vi på och lackar dem så vi sover nere i vår gamla säng. Den som är hela 1050 mm! Jag fattar inte hur vi sov i den i över ett halvår... Visst så kunde man antingen hamna i elementet eller på golvet om man hade otur och täcket var det väl si och så med. Nu har vi blivit bortskämda...

Dessutom hade han satt upp kaklet i köket igen. Har inte tänkt så mycket på att det har varit borta. Men nu tänker jag verkligen på hur snyggt det blev.

Sen har det blivit en badrumsmöbel också. Men den fanns där innan jag for...

Jag har en duktig kâr jag!

Själv har jag bidragit med att byta plats på två fönsterlampor idag (och lackat fönsterbrädorna en gång)...

//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0