Kakor, tentaplugg och intervaller

Fick lov att provbaka ett recept ur nya boken i onsdagskväll och på det jag hade hemma kunde jag få ihop valnötskakor med vit choklad. Blev lite hårda pga att de fick vara länge i ugnen för jag tyckte aldrig de fick färg. Men de är väldigt goda iaf, speciellt med glass :). Som jag skrev till Erica så är det bara att kika förbi men jag vet inte hur länge de finns kvar...

För övrigt så tentapluggar jag mest för fullt. Hoppas att jag snart är klar och att det bara behövs en liten sväng imorrn.

Idag har jag hunnit ut och köttat intervaller i fin vädret också. Fruktansvärt jobbigt så klart. Blev dock väldigt besviken på spårprepareringen i Mellsta. Så där får det väl inte se ut när det är sportlov och allt!

Nu ska vi på middag, trevligt.

//Karin

Kommentarer
Postat av: erica

ätit upp dom än? =P

2010-03-07 @ 15:45:14
URL: http://icsiam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0