Mögligt bröd?

Brödet jag bakade blev gott. Fick godkänt av smörgåsexperten :). Dock blev det inte snyggt, solrosfröna blev gröna och runt lingonen är det gråsvart... Det ser helt enkelt supermögligt ut och har sett så ut sen det kom ut ur ugnen! Så jag vet inte om jag törs bjuda någon på det. Blev nog för mycket bikarbonat när jag tog fint rågmjöl istället för grovt. Men men bättre lycka nästa gång, gott och enkelt att göra iaf!



Idag skulle jag bara glida på skidorna ifall det var fint väder alltså gör jag det inte...

Plugg, plugg, plugg och lite skidskytte istället.

//Karin


Kommentarer
Postat av: erica

oh nu blev ja sugen på att baka bröd =)

2010-03-18 @ 17:51:47
URL: http://icsiam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0