Mot Lima

Tentan är skriven (klarade den förra föresten!), väskorna packade, mat inhandlad, bössan putsad, skidorna vallade och startlistan utskriven så nu far jag snart mot Lima och Skidskytte-SM. Sprint imorgon, Jakt på onsdag (dvs klumpstart för mig) och avslutningsvis stafett på torsdag. Information om tävlingarna hittar ni här.

Tyvärr ska alla mina klubbkompisar bo hemma så jag får inte tjattra med dem. Jag orkar inte ens räkna ut hur tidigt jag skulle ha fått gått upp om jag skulle ha bott hemma... Tur att jag får bo hos Mo Per, då bor man nästan så nära stadion som man kan :)

Håll tummarna för mig!
Ska försöka rapportera lite från Lima. Men lovar inget, bestämt...

Vi hörs!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0