Pigga ben!!

Löpningen igår gick så bra så jag var tämligen övertygad om att jag skulle ha ont i halsen idag. Men det har jag inte, tjoho!! Gött med lite pigga ben igen, så pigga vet jag inte när de var sist. Läääängesen...

Nu har jag lagt ner tentaplugget. Det får gå som det går! Kommer säkert inte att kunna hålla mig utan en liten kik i papperna på söndag men inget mer ordentligt nu.

Till brödet förra veckan behövdes det solrosfrön. När jag köpt det hittade jag ett paket till i skåpet. Så kan det gå när man inte kollar innan. Så denna vecka bakades det passande nog Solrosbröd, gott blev det!

Nu ska jag snart ut och panga. Sista finslipningen inför SM så hoppas det går bra. Annars säger jag dåligt genrep=bra premiär. Fungerar det bra så gäller bra genrep=bra form=bra premiär. Toppen :)

Vi hörs!
//K

Kommentarer
Postat av: erica

så gjorde ja me nyss, köpte brunt farin och hittade en och en halv paket hemma (!) =)

2010-03-27 @ 11:49:10
URL: http://icsiam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0