Tentan avklarad

Det är fint väder idag, jag borde gå en prommenad eller nå istället för att sitta här. Men man blir lätt seg efter en tenta även om den här var lätt. Usch va läskigt att skriva så. Ta inte ut något i förskott, tro att det har gått skit... Men den här tentan var en tenta jag aldrig varit med om tidigare. Det var exakt en av de gamla tentorna som jag hade repeterat på i lördags så gick inte vägen så då får jag nog se över mina pluggrutiner. Snacka om att jag blev förvånad när jag insåg att jag kände igen alla frågorna. En lat lärare? Ett bra sätt att få alla elever godkända? Eller en kombination?

Ikväll ska jag till Bergebo på skidskytteträning med Ornäs. Ni behöver inte hetsa upp er, jag har inte bytt klubb eller så. Jag ska bara få veta hur det går till att skjuta där, var mattor och lysknappar och sånt finns så att jag kan åka dit och träna sen. Jätteskönt att få den möjligheten att skjuta på närmare håll än i Snöån. Så klart kommer jag att åka till Järna ibland och skjuta och tjattra med Anna. Men nu ska jag också kunna skjuta lite oftare :). Kanonbra inför SM. Måste ju öva så jag inte skjuter sämst i stafettlaget, mycket tuff uppgift eftersom jag bildar lag med två mästerskyttar... Men jag kan också skjuta alla träff, det är bara inte så stabilt!

Nu ska jag ut och traska!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0