Unikt inlägg

Detta är första inlägget på vårat egna bredband! Har äntligen tagit tag i saken och fixat det. Det går även att ringa hem till oss. Än så länge är det dock bara jag som testat. Får se vem som blir först, just nu är det nog bara jag (och de som fixade det) som vet numret.

Dagen började med att jag och lillebror åkte till Falun och Pumpen för att köra skidO-träning som Herr Förbundskapten hade gjort. Jättekul att åka men mkt jobbigt. 9km och nästan bara smalspår...

Efter lunch på regementet så tog vi en tripp på stan. Jag köpte en tröja och en snaskbok - 500 chokladfrestelser eller nå sånt hette den. Nog dags att dra igång hårdträningen igen om jag ska provbaka allt i den... :) Lillebror köpte en kaffebok och en diktbok. Det var äckligt vuxet. Fick iaf höra Rydbergs Tomten på vägen hem. Den är fin den. Dessutom fick jag lite diktanalyskunskap till livs också. ABABCCDD och A och C var manliga och B och D var kvinnliga, tror jag det var :S.

Ha de!
//Karin

Kommentarer
Postat av: erica

säg till om du behöver hjälp att äta allt provbakat ;)

2010-03-04 @ 18:34:38
URL: http://icsiam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0