Skidskytteträning och kusinbilder

Skidskytteträning och prat med Anna i Snöån igår. Var grymt kul att träffa henne igen. Å va mycket vi hade att prata om... Blev där hela eftermiddan :). Mitt ståskytte som fungerade så fint i måndags var riktigt "pissigt" igår. Ingen bra idé att försöka skjuta lika fort som Anna (med all koncentration på henne, korkat)...

Annars så är det mest tentaplugg jag ägnar mig åt. Tenta på måndag fm. Just nu tittar jag på skidskytte. Sen blir det en löptur.

Lite bilder från senaste kusinträffen





//Karin

Kommentarer
Postat av: Bitte

Tack tack! Vi är jätte nöjda och jag kan knappt bärga mig tills vi flyttar!



Söt liten bebis, er tur snart ;) Behövs fler barnvagnar på i-spelen :D



Kram kram

2010-03-25 @ 16:02:43
URL: http://ensmulahumor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0