Världscup i Ånn

Imorgon styr jag och far kosan norrut igen. Det har inte blivit så många gånger den här vintern för mig, tyvärr. Nu ska vi till Ånn som ligger väster om Östersund mellan Åre och norska gränsen. Där kommer det att gå 4st världscuptävlingar, jag kommer att åka 2 (lö-sö) och ingå i den nationella gruppen. Om jag skulle slå personbästa i världscupen alltså bli bättre än 23:a skulle jag bli väldigt nöjd men målsättningen är att orientera bra och ha roligt.

När man ska till södra Norrlands inland och fjälltrakter i mitten av mars så hade man ju sett framemot glassarväder - strålande sol och sånt. Men sån tur ska vi inte få ha utan prognosen säger att det ska snöa hela helgen... Och jag som startar bland de första, bara att gilla läget och göra det bästa åt situationen. Bättre träning åt mig! (försök till nått positivt)

Sånt här väder skulle sitta bra (JVM 2007). Då startade jag också bland de första en dag och blev 12:a!



Skidvallningsdax!

//Karin

Kommentarer
Postat av: erica

hur gick det i helgen? hoppas det inte snöa för mkt

kram

2010-03-16 @ 15:12:41
URL: http://icsiam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0