10 km avklarade

Igår blev jag utsatt för det som jag slapp förra helgen, 10km orientering. Avesta var platsen. Jag är nöjd med mitt lopp, tyckte att jag höll ihop både orientering och löpning bra. Dock syns det väl efter lite sträcktidsanalys att mina "småsvängar" kanske var ungefär en minut var men det blev inga större grejer. Tog inte heller helt slut men blev väldigt hungrig. Inte så konstigt på en löptid på över 100 minuter kanske :). Borde inte vätskekontrollerna kunna börja servera bananer och choklad? Eller så får man ta med sig själv OM man kommer ihåg...

För övrigt så är det planterat i den omgrävda rabatten nu. Och eftersom jag mest sådde frön så följer nu en spännande tid för att se hur det blir att se ut, om det kommer upp något...

Nu är det snart mattajm, jag är hungrig igen... :)
//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0