Hopp och skutt och pangning

Träning med Anna i Snöån idag alltså. Riktigt roligt att träna "ihop" fast hon rullade och jag sprang plus körde (inspirerad av hennes träningsvärk) lite spänsthopp. Var väldigt roligt att kunna köra spänst igen och det var urlänge sen sist. Helt säkert körde jag ingen förra året pga problem med knät. De där grodhoppen, framför allt de baklänges, kommer snart att kännas det är jag helt övertygad om... Skyttet var ett snäpp bättre än i måndags kanske pga att myggen inte störde så mycket idag. Fullt hus i ligg och stundtals ok i stå.

Sen passade vi på att luncha ihop i Järna innan vi for åt varsitt håll. Kul att göra något annat än att träna ihop också nångång ibland.

Eftermiddagen har ägnats åt mättekniksföreläsningar. Ska försöka orka med en till innan jag tar helg.

Hoppas ni får en bra helg!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0