Låååånga dagar

Usch va dagarna är långa när man är sjuk. Idag efter lunch har jag varit riktigt rastlös så jag hoppas att det är ett tecken på tillfrisknande. Det är ju inte så att jag inte har något att göra. Med en tenta på måndag så finns det mycket att göra men... man ska orka ta tag i det också... Nu har jag iaf sett klart på alla föreläsningar. Ska försöka orka räkna lite idag också.

Lämnade in bilen på verstan i morse. Hoppas att han kan fixa den och att det inte blir allt för dyrt. Sen får man verkligen hoppas att bilen håller ihop länge till när jag kostat på den lite. Och tja man kan ju hoppas att den slutar låta som en båtmotor som farmor säger att den gör.

På gräddförpackningarna gör de "reklam" där det står ungefär: Vet du att 1 dl vispad grädde innehåller ungefär hälften så lite kalorier som 1 dl ovispad grädde? Hur korkade tror de att folk är? Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.

På återhörande!
//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0