Ruggit vär

Usch, vilket ruggit vär det varit idag. Snö, snöblandat regn och regn om vartannat. Snön kan få vänta i ett halvår nu!

På fm styrde jag kosan till Floda till Helob Bygg och pratade miljöarbete med Hans-Erik, Lisbeth och Fredrik. De var väldigt trevliga. Resten av dagen har jag knåpat ihop en rapport om, tja, Helobs miljöarbete. När den blivit klar skulle jag lämna in den och då hade inte inlämningsstället på högskolans sida öppnat än! Behöver jag säga att det var första gången det hände mig... :) Skönt att den är klar iaf, ska nu bara komma ihåg att lämna in den nästa vecka.

Ikväll är det crossträning igen, hoppas på mindre träningsvärk denna vecka. Det känns som om jag måste ta fram vinterkläderna igen. En buff blir det nog iaf.

Imorrn och på torsdag ska jag ha mätlabb i Borlänge. Har ju praoat men mätgubbarna på Falu kommun en gång i tiden så det ska nog gå bra. Skiter det sig så får jag ringa mamma - det funkar ju nästan jämt - speciellt när hon är expert i det här fallet. Hoppas på bra väder bara!

Ha de!
//K

Kommentarer
Postat av: Mikaela

tänk om man kunde stå på ett par skidor :)

2010-05-08 @ 15:41:18
URL: http://mymica.blogg.se/iheartgreen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0