Skytte och fika

Det blev inget skytte igår heller. Det var riktigt "aprilväder" med omväxlande sol och regn plus att jag var sleten. Men imorse for jag iväg till Bergebo. När jag kom dit var det ett gäng pensionärer där och sköt älgstudsare på 100m så jag fick vänta ett tag, de var visst alltid där på tisdagmornar. Det kunde ju inte jag veta...

När jag sen fick dra igång mitt skjutande så gick det riktigt pissigt i början. Det var ett tag sen jag sköt samt att jag har tagit av selen pga att man numer inte får ha sele på bössan i orienteringsskytte. Jag har inte riktigt förstått varför men regler är regler... Detta gjorde iaf att det blev en liten annan tyngdpunkt i bössan. Men efter ett tag så sköt jag helt ok.

På vägen hem passade jag på att fika hos mormor och morfar, trevligt.

Det här med sommarjobb går inte så bra för mig i år så är det någon som har något jobb över så får ni gärna höra av er! v.23-25 och 30-33 vill jag jobba. Det finns ju säkert saker att göra här hemma med målning och snickring och sånt men lite pengar skulle ju inte vara så dumt heller...

Ikväll är det crossträning igen och imorgonbitti ska jag göra en (förhoppningsvis) väldigt rolig sak innan jag ska på föreläsning. Sen är det helg igen!

Vi hörs!
//K

Kommentarer
Postat av: Sten

Har idag varit speaker på Ottarsloppet (terränglöpning), Ottarstrampet (mtb) och Ottarssprinten (skidor). Supersprint skidor 40 m i Norduppland 13 maj, det du. Vi startade tävlingarna kl. 10 och avslutade 18.30. Full dag!!!

2010-05-13 @ 19:39:50
Postat av: linda

gud, jag hatar aprilväder! :D

men idag var det soooool <3

2010-05-13 @ 19:53:02
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: A

kul med cross! :)

2010-05-13 @ 20:25:44
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: jasmina

hej allt bra med dig? =)

2010-05-13 @ 20:26:55
URL: http://jasminab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0