Läger och jägarexamensteori

Det var ett jättebra och roligt läger. Framför allt roligt var att jag klarade mig utan vurpor, skönt. Ovant som sjutton var det ju så klart att få ta fram och använda skidOtänket igen men det var roligt också. Att köra två skatepass på två dagar med ett löppass däremellan var min kropp inte van vid just nu, det var oerhört längesen jag åkte skate så jag blev mör.

Resten av veckan har ägnats åt pluggning av jägarexamensteorin och igår var jag och lillebror till Björbo och skrev provet och VI KLARADE DET!!!! Så himla skönt. Men det var på håret för mig, vissa frågor var kluriga. Nu ska vi bara panga också men det känns ju som den roliga delen. Ska inte säga den lätta delen men det känns lättare... iaf kulprovet och haglet tror jag vi tar sen (om vi tar det).

Nu bakar jag matbröd. Det var evighetersevigheter sen så det känns roligt, hoppas det bli gött också. Sen ska jag ut och kuta när brödet är klart.

Ha en bra helg!
//Karin

Kommentarer
Postat av: Pappa

Grattis till det godkända provet! Det var på tiden!!

2010-11-05 @ 10:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0