Löpintervaller

Den här veckan har startat med löpintervaller i snöglopp. 70-20 närmare bestämt. Jobbigt så klart men det kändes ändå som det gick bra att trycka på. Min pulsklocka levde sitt eget lilla liv med diverse mystiska pulsangivelser men jag tror hjärtat fick jobba på ganska bra.

Sedan har jag varit på en lektion i byggfysik som jag inte blev så mycket klokare över. Får man vara hur dålig som hellst som lärare och ändå ha kvar sitt jobb? Jag tror tyvärr det.

Igår var det farsdagsfirande för hela slanten. Först fika hos svärföräldrarna som sedan följdes upp av mat hos mina föräldrar så värst mycket annat hanns inte med. Det var ingen av våra fäder som fick en slips i present, det skulle annars vara den vanligaste presenten igår. Jag tror min vanligaste farsdagspresent genom tiderna är strumpor, i år var det visst extra behövligt då både ryktet (mamma) och den behövande själv använde ordet kris.

Imorrn blir det förhoppningsvis både skidåkning och styrketräning och sen ska jag väl klämma in lite skola också.
Vi hörs!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0