Snö

Nu har snön kommit men jag måste erkänna att jag har lite kluvna känslor över den i år. Visst jag tycker fortfarande att det är jättekul att åka skidor och vill att det ska komma mycket snö. Men... vårat tak på utbyggnaden är inte helt klart och jag vill verkligen inte ha fuktskada i det innan vi ens är klara!

Säsongens första skidpass åktes igår iaf på konstsnö i Bergebo. Det var sagt att det var 350m men det var korta 350m... Hammer hade mätt med GPS-klockan att det var 275m. Men jag hade å andra sidan metrarna alldeles för mig själv. Allt blev man lite snurrig men det var roligt. Hade dock lite problem att hitta till spåret, det låg inte på stadion utan ovanför, tja det låg där konstsnön brukar ligga i Bergebo :). Träffade fd arbetskompis Nicklas när jag skulle sticka ut och Hammer när jag åkt klart så det var också roligt.

Ett nytt matbrödsbakningsförsök pågår. Hoppas det blir bättre än förra veckan. Är iaf inga solroskärnor i...

Ha en bra helg!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0