Söndag

I fredags var jag till Bergebo för ett skjut och skidpass. Det var bara det att Ornäs hade låst in sina mattor. Grrr. Det var inte roligt så jag fick skjuta bara stående med en väldigt oinskjuten bössa. Sist jag sköt med den var på VM i regn och blåst och sen dess har dioptern varit av... Men jag sköt riktigt bra!!

Igår körde jag ett löppass i snöfallet som kändes väldigt bra. Det kändes som jag kunde ha malt på ett bra tag till. Sen var vi på musikal, Little shop of horrors, här i Djurås. Väldigt duktiga var de.

Idag tittar jag på vinterstudion och har dammsugit. När herrstafetten är klar ska jag ut på säsongens första klassiska skidpass. Nu ska jag hålla tummarna för Jens mfl.

Vi hörs!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0