Snart helg!

Nu är det snart helg! Jag ska bara göra lite mer skolarbete rita om/rita rent lite ritningar för hand på det gamla traditionella sättet med penna, sudd och linjal. Mina klasskompisar har inte lärt sig CAD-programmet än så då får vi inte använda det.

Sen ska jag gå ut och bygga på utbyggnaden här hemma. Till exempel fortsätta och ägna mig åt att leka med varmluftspistolen, det är skönt då fryser man inte om fingrarna iaf. Tvärtom kan det bli ganska varmt om man är trött och inte lyckas med att samorda höger och vänster hands rörelser. Snart ska det byggas väggar ovan mark, kul kul.

Idag på förmiddagen blev jag ganska irriterad på de klappträn som skulle leverera vårat badkar. Igår ringde de och frågade om någon var hemma mellan 10-12. Från 10.30 kan jag väl vara hemma svarade jag. Kl 9.30 idag när jag är i skolan (som tur var inte på lektion utan i grupparbete) så ringer de och undrar om det är någon hemma. NEJ ni skulle ju inte komma på en timme för att vi inte är det...! Tur att jag har en snäll svärmor som kunde rycka ut och lösa problemet. Grejen med att vi redan har beställt ett badkar är att vi måste lyfta ner det i källaren innan vi lägger på bjälklaget annars så får vi inte ner det :).

Imorrn ska jag alltså på 25-manna. Hoppas det finns någon löp- och orienteringsform kvar och hoppas att det blir fint väder!

Ha en bra helg!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0