Solsemster

Hemma igen efter en veckas solsemester i Spanien närmare bestämt i Benidorm. Det var väääldigt längesen sist jag var på solsemester men det var trevligt. Mikas mamma har fyllt 60år så det var för att fira henne vi var iväg, 11 st var vi. Mycket sol och bad har det blivit och väldigt lite träning men mycket vardagsmotion. Med fyra barn i åldern 6-8 år så behövde man inte sitta still lång stund om man inte ville.

Nu har jag tänkt dra igång vasaloppsträningen på riktigt. Ska springa 25-manna på lördag och ev två ol-skyttetävlingar (v-cup) i Danmark i början av november men annars så blir det träning för hela slanten (och bygge).

Igår trampade jag in en spik i foten. Det är inte trevligt. Förhoppningsvis ska det gå att springa idag ändå, jag ska i alla fall prova snart.

Älgjakt nästa vecka, jag räknar med att vara med minst 4 dagar man måste kanske till skolan nån dag också. Måste övningsskjuta en gång till innan, är lite skillnad på att skjuta salongsgevär (skidskyttebössan) och älgstudsare.

Ha de!
//Karin

Kommentarer
Postat av: Sten

Här i Tobo finns ett gäng som också skall till 25-manna. Vi kanske ses bland alla 9.000 löpare.

2010-10-04 @ 19:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0