Spagettibrobyggartävling

Här ser det inte ut att hända så mycket men det är precis det det gör just nu. Det har varit riktigt fullt upp ett tag. Igår redovisade jag (min grupp) ett stort projekt om förslag på nya studentlägenheter som vi ritat på gamla I13 i Falun. Jätteroligt projekt men det har tagit extremt mycket tid nu på slutet så det är skönt att det är över!

Träningen rullar på även om det denna vecka inte alls blivit så mycket som jag hoppats på.

För övrigt rullar även bygget på, taket är pappat och snart ska det få plåt också förhoppningsvis. Igår blev det återfyllt runt hela huset så nu ska det vara slut på balanserande på vingliga spångar för att komma in till oss. Just nu används dessutom den vanliga ingången.

Igårkväll var jag på spagettibrobyggartävling. Det var roligt fast nu har jag fina brännblåsor, att man aldrig kan lära sig att limpistoler är farliga saker. Det var klasskompisar och personer från arbetslivet. God mat fick man också. Vår bro var väl inte så jättehållbar men vi kom 4:a iaf (av 10) och det var den enda bron som inte fick minuspoäng. Här kan ni läsa lite om tävlingen i dt.

Nu ska jag ut och köra ett klassiskt rullskidpass.

På återhörande!
//K

Kommentarer
Postat av: Bitte

Tack! Ja, nu lutar det starkt åt dräkten, inte varje dag man får chansen som sagt! Tycker att den röda hättan är finare än den vita iaf..! Så blir det vitt = ingen hätta ;)



Kram kram

2010-10-27 @ 16:40:39
URL: http://ensmulahumor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0