Stavhaveri

Nu känns det verkligen som det är höst. Löven på träden är gula och ramlar av. Snart får man ta fram långkalsongerna. Idag körde jag nog säsongens första pass med buff men den åkte av efter ett tag när jag blivit varm.

Det gick bra att springa igår trots hålet i foten. Hoppas jag klarar mig utan någon infektion. Till och med intervallerna gick ok. Sen var jag en sväng till skolan, blev en intervall till när jag fick ruscha (hur stavas det?) till bussen.

Idag har jag rullat klassiskt, staven gick sönder så jag fick köra frånskjut utan stavar hem i motvinden. Det tog ganska mycket längre tid hem än på vägen bort när jag hade stavar och medvind. Men antagligen bra träning för det var längesen jag var så tokstum i ryggen.

Nu måste jag skynda mig annars blir det intervall till bussen idag också.

//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0