Tentaplugg i kvadrat

Denna vecka består av mycket tentaplugg inför tentan i arkitektur på måndag. Planen är att jag ska vara "färdigpluggad" på fredag så jag slipper under helgen. Vi får se, idag känns det som det släppt lite iaf.

För övrigt så försöker jag träna minst ett pass om dan. Idag har det blivit styrka och nu känns det som att det kommer att kännas mer i morrn. Framför allt magmusklerna som fick sig en ovan och ny övningsduvning. Annars är min nya favoritövning utfallssteg bakåt. Testa det om ni inte gjort det, jag lovar att det kommer att kännas dan efter de första gångerna.

Jahapp det är det som händer just nu, och så lite bygge... Ska försöka visa lite aktuella bilder snart.

Vi hörs!
//Karin

Kommentarer
Postat av: Bitte

Haha, ja det är bra med flera infallsvinklar! :) Frågade faktiskt Niklas vad han skulle tycka om att jag bar dräkt (eftersom han tvärvägrar) och det tyckte han var en jätte bra idé(!?)! Dessutom är vi så lika klädda annars, kul med variation ;) Så nu får det bli så, tjohoo!! Har inte provat den på över ett år så det blir spännande att se om den fortfarande passar :) Tar nog det röda också.. det vita är så..lysande!

2010-10-28 @ 13:35:33
URL: http://ensmulahumor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0