Träningsvärk

Jag är trött. Kroppen har värkt hela dan idag, tror att det är efter styrketräningspasset jag körde efter skolan igår. Blev visserligen bara en halvtimme långt men jag körde bara hemska övningar.

Var ute och rullade en sväng på fm i blåsten. Det gick ok trots träningsvärken.

Ikväll har jag och pappa varit till Nås och skjutit så nu ska vi nog kunna få dö på några älgar nästa vecka om de vågar sig inom skotthåll (och står still). Sista serien jag sköt var riktigt bra samlad, då var det bäst att sluta. På vägen hem såg vi tre ensamma älgar på lika många kilometer runt Utanhed. Bäst att passa sig så det inte blir krock.

Nu är det bara och vänta och se om jag kommer ur sängen imorrn. Före-frukost-träning är det planerat, det kan bli kämpigt.

//karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0