Dalhalla och p-floyd

Nu är första skolveckan slut och det är bara ... hmm ... många kvar. Det har gått bra även om läraren i projektmetodik gav oss ett grupparbete i torsdags som skulle presenteras på fredagmorgon. Torsdagskvällen blev lång kan jag säga. Först träning med Anna i Snöån kl 5. Eller när vi kom dit pratade vi i en timme sen tränade vi... Tur vi började 5 annars hade vi aldrig kommit hem. Dusch och plugg, mat lagades det och åts runt halv 10 sen blev det plugg i ytterligare en timme ungefär men presentationen blev bra!

Igår körde jag skjutträning på em. Sen var jag till Dalhalla på P-floyd eftersom Mika är med i deras scenshow där. Duktiga att spela var de men inte riktigt vad jag väljer att lyssna på i vanliga fall men helt ok var det. Klättergrejerna som Mika och de andra gjorde var riktigt effektfullt. Men jag var nervös... Riktigt fint var det i Dalhalla också, mitt första besök där, fast lite i kallaste laget. 

Mitt kvällsnöje på lördagskvällen har hitills bestått av att springa 70-20 intervaller. Jobbigt, jag ångrade mig efter första att jag bestämt så många. Men har man bestämt så har man så jag sprang dem allihopa. Stöp under uppvärmningen så nu har jag skrapsår på utsidan av knät...

Ha det bra!
//K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0