Mot VM

Nu är jag alldeles snart på väg till VM. Kl 16 går flyget till Malmö, väldigt skönt att kunna flyga direkt från Borlänge och dit. Sen blir det några timmar i minibuss.

Så nu har jag förhoppningsvis packat allt, toppat formen osv. Nu gäller det bara att hålla sig frisk så ska det här bli jättekul!

Igår var jag och röstade på OK, praktiskt. Har faktiskt inte lyckas varit hemma på valdagen någongång av mina två gånger jag har fått röstat i riksdagsvalet. Gå och rösta det är väldigt viktigt!

För övrigt så har det varit grymt mycket att göra ett tag. Bygget går framåt hemma, bara två varv till kvar av elva så är murningen klar sen. Skolan rullar också på i full fart med grupparbeten hit och grupparbeten dit.

Information om VM kan ni läsa här.

Håll tummarna för mig är ni snälla!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0