Skolstart

Nu har jag gått i skolan "på riktigt" i tre dagar. Byggingenjör i Borlänge är det som gäller. I måndags satte jag ett kryss på ett papper, igår åkte jag buss och idag har jag haft min första föreläsning. Det känns bra men uj va jobbigt det är att vara trevlig mot alla nya okända klasskompisar.

Nått riktigt radikalt har jag väl inte gjort med ståskyttet. Men jag hade en privatlektion med Rolf som lärare i måndags där han sa många bra saker som jag behövde höra. Och nu ska jag försöka skjuta lite mer och tänka på de sakerna och sen inte tänka alls...

Idag var jag först till skolan, sen lunch hos mormor och morfar och sen var planen skjutträning och komb i Bergebo med hjälp av pappa. Bara det att jag när jag kom till Bergebo insåg att löparskorna låg hemma... Så det blev enbart skjutträning där och löpning när jag kom hem. Det blev en sväng över Djurmo Klack, puh.

Sten>> Tack, ni har stenkoll på mig.

Vi höres och synes!
//K

Kommentarer
Postat av: Sten

Lita på det. Tycker förresten du skall gå in på "Bertils blogg i vita spår" och klicka på "Ingen vanlig stenklippa". Det handlar om en bekanting.

2010-09-02 @ 12:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0