Dags att avslöja hemligheten

Det har gått trögt med uppdateringarna här ett tag, ni är tappra som fortsätter vara in och kolla ändå! Det är inte det att det inte finns något att berätta för det finns det. Det är bara det att det har funnits saker jag inte velat skriva om och då har det blivit svårt att skriva något överhuvudtaget eftersom det påverkat så stor del av min vardag ett tag nu.

Ok nu är det läge att berätta även i internetvärlden. Om varför det inte står om snöpulsningspass med karta och en massa skytte för att bli en bättre orienteringsskytt till nästa säsong. Om varför det inte står inlägg efter inlägg om långa stakpass och seedningslopp inför den stora dagen, första söndagen i mars. Jo för att det kommer att hända något ännu större i sommar, något som verkligen kommer att förändra vår vardag. Jag och Mika ska bli föräldrar i slutet av juni.

Ojojoj ibland vet jag inte om jag verkligen har förstått det hela, antagligen inte. Men det känns roligt och spännande och läskigt.
Hur jag mår?
Jo jag mår bra nu. Det var ett tag där i oktober-november det var riktigt kämpigt men nu flyter det på. Det går hyfsat bra att träna men återhämtningen går långsammare.
Magbilder?
Mina klasskompisar säger minst en gång om dan att det inte alls syns att jag är gravid. Jag undrar stillsamt varje gång hur tjock tyckte de att jag var innan... Nej visst det syns inte så mycket men nu börjar jag iaf tycka ATT det syns och familjen är vänlig nog att hålla med mig. Även om det ser ut som att jag lika gärna kunde ha ätit för mycket julmat och kakor istället för att vara gravid...

Till helgen ska jag tävla i skidorientering i Leksand (hoppas jag orkar två dagar) och nästa helg är det SM i orienteringsskytte vinter. Jag tycker ju att det vore trevligt om magen började växa lite från en jag-har-ätit-för-många-kakor-mage till en liten gravid-mage men den får gärna vänta tills efter nästa helg för då vill jag kunna skjuta ligg, vi får se hur det går...

Idag är jag ledig och hade tänkt åka till snöån och skjuta och åka. Men regnet strilar ner utanför fönstret och när det har slutat så skulle det börja blåsa... Jag får hitta på något annat (i eftermiddag när regnet förhoppningsvis slutat).

Vi hörs!
//Karin

Kommentarer
Postat av: Sten

Vi bugar oss och gratulerar ända från Tobo.

2011-02-03 @ 15:27:43
Postat av: Bitte

Men guuuuuuuuuud så roligt!!! Grattis gumman :) Men åh slutet på juni, junibarn är bra tycker jag. Inte alls opartisk ;) Antar att det inte blir något Ingmarsspel då? Vi får försöka ses ändå, och visa upp varandras skapelser! Än en gång, grattis! Är det nåt du undrar så hör bara av dig :)

<3<3

2011-02-03 @ 18:27:37
URL: http://ensmulahumor.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag tyckte då att du hade en alldeles otroligt söt liten gravidbula :)

Kraaaaaam

2011-02-04 @ 23:59:52
Postat av: Mia Tillman

Guhh va roligt Karin! Ett stort grattis till er och lycka till med allt! Jättekul :D

2011-02-24 @ 16:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0