Nationalarenan och skjutträning

Det blev en trevlig (och lång) dag i huvudstaden igår. Dock blev det ju väldigt mycket bussåka. Vi var och hälsade på PEAB och två projekt som de höll på med. Först tittade vi på nya nationalarenan, Swedbank arena, och sen tittade vi på en ny stadsdel som de höll på att bygga där man kunde köpa ett radhus helt utan trädgård för 7,5 miljoner... Som hittat :). Vi lantisar var nog inte så imponerade av det eller imponerade var vi kanske över hur man kunde ta så hutlöst betalt för så lite. Men arenan var häftig, 50 000 sittande personer skulle den kunna ta.



Mycket god mat fick vi också, raggmunk och fläsk och chokladmousse och vindruvor åt jag. Tur att man inte blir bjuden på sån mat varje dag...

Idag var jag på fm till snöån och övade skytte inför helgen. Det gick bra med magen och kartstället och utan sele. Jättefint väder men tyvärr kunde jag inte vara där så länge för sen fick jag skynda mig till skolan där jag hade asfalt- och stenlaboration på em.

Nu ska jag se om det kan bli någon mat idag med. Kött och potatis blir det förhoppningsvis.

Ha de!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0