Fina träningsförhållanden

Det gick hyfsat att springa i måndags och att det bara gick hyfsat berodde inte på ryggen. Och sen dess har jag inte kännt av ryggen heller, väldigt skönt.

Nu skiter jag i det här tentaplugget, det får går som det går. Förhoppningsvis blir det iaf G, eller vi får ju sifferbetyg i den här kursen, så en 3a.

Tränat i Snöån har jag också gjort den här veckan två gånger till och med och det har gått riktigt bra, fast idag bet det en del i kinderna och blev lite meckigt med vantbyten innan jag fick upp värmen. Förhållandena har varit toppen. Lättfört i spåren men inte isigt och så helt vindstilla på vallen. Så vill jag ha det till helgen med om jag får bestämma. Då är det nämligen dags för säsongspremiär i tävlingsspåren och skidskytte SM i Dala-Järna.

Nu ska jag gå och skala morötter. Det ska nämligen ätas stuvade morötter här i kväll, mumsfilibabba!

Ha de bra!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0