Nytt år

Oj nu har det gått över en vecka sen sist jag uppdaterade och det har hunnit bli nytt år. 2011. Ett nytt år, fullt av nya spännande händelser och möjligheter. Hoppas att detta kommer att bli ett bra år på alla sätt och vis.

Det nya året firades in i Mockfjärd, av alla ställen, men det blev trevligt iaf med mycket god mat och trevligt sällskap. Det verkar vara popis att man ska berätta vad man åt till nyårsaftonsmiddag så då gör väl jag det också om det är någon som är intresserad.
Förrätt: Tunnbrödssnittar med pepparrot, skinka, avokado och gurka. (Mina var avokadolösa)
Varmrätt: Marinerad fläskfilé med hasselbackspotatis. Grönsallad, varm svampsås samt kall fetaost-creme fraicesås.
Efterrätt: Chokladmousse med crisp 
Diverse onyttigheter intogs också senare på kvällen :)

Sedan dess har jag bland annat hunnit med x antal mil på skidor, åka pulka, styrketräna (vilket skapade fruktansvärd värk i baksida lår) och spelat spel. Och en massa mer så klart.

Ha de!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0