Lugnt

Här är det fortfarande lugnt på bebisfronten.

Igår em kom Stina hit och höll mig sällskap en sväng, trevligt värre. Vi babblade, åt kräm, gick prommenad och tittade på världscupsprintorientering på TV (datorn, vi har ju ingen TV). En hyfsat bra sändning av SVT tyckte jag att det var men om någon som inte var inbiten fattade något det vet jag inte. Vi analyserade iaf vägval och tittade spänt på GPS-maskarna :). Jag blev riktigt sugen på att springa orientering igen. Nästan så att jag tom skulle kunna tänka mig att springa sprint som normalt sätt inte är någon favorit. Men jag lär nog vänta i ungefär två månader till.

Idag ska jag försöka baka/laga/tillverka (vad heter det?) rabarberglass för första gången i mitt liv. Har man ingen ugn så får man försöka hitta på andra sätt att ta reda på rabarbern.

//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0