Barnvagnsjungeln

I söndags gjorde vi ett försök att ta oss genom barnvagnsjungeln. Det gick sisådär, kan man väl säga. Lite klokare blev vi kanske men det är tveksamt om det blev mycket bättre. Hur ska man veta vad man vill ha? Om man hade lust att spendera obegränsat med pengar på barnvagnar så vore det ju lätt. Köp en, testa, inte bra, köp en ny osv tills man hittat den bästa. Nu har vi ju inte lust med det så klart. Är det någon som vill sälja/har tips om någon terränggående/löpvänlig vagn så hör gärna av er.

På eftermiddagen körde jag den senaste tidens klart bästa löppass. På slutet har bebben legat och skumpat på urinblåsan under mina löppass, det är inte roligt kan jag tala om för de som är lyckligt ovetande om hur det känns att springa och känna sig supernödig och veta att det inte hjälper ett skvatt och stanna och försöka kissa. Det här passet märkte jag inte av det alls och dessutom kändes benen pigga. Tyvärr var glädjen kortvarig då det var som vanligt igår igen.

Idag hade jag en mindre lyckad förmiddag. Var helt säker på att jag hade föreläsning mellan 10-12. Det hade jag inte, fick jag veta när jag kom dit, den var mellan 8-10... Då blir man lite less. Nu ska jag iaf snart ut och åka skidor i solskenet.

Vi hörs!

//K

Kommentarer
Postat av: Bitte

http://barnvagnsblogg.blogspot.com/



Mitt bästa tips!!

Skriv en lista med vad ni ska ha vagnen till. Tänk på att du i början inte kommer kunna springa. Ta även med saker som att man ska kunna hänga en skötväska på, att barnet ska kunna vara vänt mot er första tiden, att den ska få plats i bilen + avställningsplatsen (vi har köpt bil efter vagnen och förrådsdörren är 4 cm för smal...). Lycka till ;)

2011-03-20 @ 17:49:12
URL: http://ensmulahumor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0