Löpning och delade magmuskler

Det gick bra att springa idag, härligt. Kanske på grund av att det kapades rejält med hår igår. En halvering av hårmängden borde ju ha gett utslag i något kilo mindre iaf. Vi får se hos barnmorskan nästa vecka, jag kanske har gått ner i vikt sen jag var där sist? Nja det är nog tveksamt men skönt att det kändes lätt att springa iaf.

Nu har mina magmuskler börjat dela på sig. Det känns läskigt/häftigt när man kör magövningar och mitt fram finns det ingenting. Eller ingenting är väl att ta i... :) Men det blir iaf en springa som är alldeles mjuk. Mystiska saker är det som händer. Full fart på pyret där inne är det också.

Ikväll ska jag inventera på Willys med orienterarna, inte det roligaste som finns precis men klubben får ju pengar för det iaf och det är ju bra. Nu ska jag baka ut mina grahamsbullar som varit på jäsning.

Vi hörs!
//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0