Tentaveckan slut

Nu är tentaveckan slut för den här gången och jag har skrivit en tenta i arbetsmiljö i fredags och en i vägteknik idag. Hoppas att det gick bra och att jag slipper omtentor. Den idag var den svåraste tenta jag skrivit så det är bara att hoppas att jag lyckades fantisera ihop hälften rätt...

Dagen började annars med att jag blev haffad av polisen och släppt, det senare får väl anses som tur, men jag fick lov att svara på frågan om jag hade linser på mig. Ja och som tur var gjorde han ingen kroppsvisitation för att avgöra sanningshalten i påståendet, mitt svar var ju visserligen helt sant men det är obehagligt när någon annan än en själv petar i ens ögon. Och så fick jag visa körkortet och blåsa mig fri också för att bli släppt.

Jag mådde bra i torsdags också efter onsdagens bravader så det blev träning då med. I lördags åkte jag skare i Björkaberget ihop med mor och far. Fint men skaren var inte riktigt så bra som vi hade förväntat oss. I söndags började jag känna mig hängig och sjuk så sen dess har det inte blivit någon mer träning men nu känner jag mig frisk så jag hoppas att det blir en sväng i morgon.

Nu ska jag snart och klippa mig för att fira att tentorna är över (och för att det behövs...). Så vi får väl se hur jag ser ut sen... Att jag har mindre hår på huvudet tror jag :)

Ha de bra!
//Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0