Tre månader kvar

Idag är det tre månader kvar tills det är planerat att pyret ska titta ut, vi har klarat oss genom två tredjedelar av graviditeten. Det har jag firat med att träna två pass och så lite tentaplugg däremellan.

Ett skatepass på skaren med backintervaller i morse. Det är på gränsen med snön här nere på åkrarna, det är nog inte åkbart så många dagar till i den här värmen och blåsten men idag blev det ett bra pass och jag hoppas att det är fint uppe i bergen ett tag till. På em körde jag ett löppass, det var lite tunga ben i alla fall sista halvan av passet i motvinden hemåt men jag kämpade på bra tycker jag. Det blev både tids- och intensitetsmässigt en av de bästa dagarna på länge trots att jag körde två pass i fredags också. Vi får väl se hur jag mår i morgon...

Vårt internet började helt plötsligt fungera igen i lördags, i måndags fick jag ett meddelande från bredbandsbolaget att de hade löst "driftstörningen". Hmm, skulle gärna vilja veta vad som var fel jag. Trevligt att det fungerar är det iaf.

Ha de bra, blås inte bort!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0